ජනාකීර්ණ වු කොළඹ නගරයෙන් මඳක් ඈතට වන්නට පිහිටා තිබු මේ සුන්දර නවාතැන් පොළ බොහෝ දෙනෙක් භාවිතා කළේ තමන්ගේ කාර්යය බහුල රටාවෙන් මිදී සිය පවුලේ අය හෝ මිතුරන් සමඟින් විවේකයක් ගැනීමට වුවත් මේ රාත්රියේ අප කතා කරන්නට යන්නේ නම් එවැනි පවුලේ අයවලුන් හෝ මිතුරන් අතර වන කතාවක් නම් නොවෙයි.
කාමරයේ වු අඳුර බිදී ගොස් තිබුණේ එහි වු යහන අසල දැල්වු කුඩා විදුලි පහනකින් නැගෙන්නා වු කුඩා එළියකින්. එම එළිය ආධාර කොටගෙන යහන දෙස බැලු අයෙකුට පෙනී යන්නේ යහනේ වු පිරිමියා හා කාන්තාව එක පොදියකට පොර බදන බවකි. පිරිමියෙක්ගේ සිරුර මත නැගී වේගයෙන් රමණය කරන ගැහැණියගේ දර්ශනයක් අඳුර අතරින් බලා සිටින්නෙක් වේ නම් ඔහුට හෝ ඇයට දැකගන්නට ලැබෙනු ඇත. ගැහැණියගේ නිරුවත් වු පියයුරු පිරිමියාගේ දැඩි හස්තයේ පහසට ලක්වන අයුරුද ඒ පහසත් සමඟින් ගැහැණියගේ මුවින් නැගෙන්නා වු රාගික කෙදිරිලි හඩින් කාමරය තුළ වු නිහැඩියාවද බිදී යන අයුරුද බලා සිටින්නෙකුට දැනේ. තවත් විනාඩි කිහිපයකින් අනතුරව ගැහැණියගේ පමණක් නොව පිරිමියාගේද චලනයන් ද නතර වී ගියෙන් කාමරය සිසාරා දැඩි නිහඩතාවයක් පැතිර ගියද, ඔවුන්ගේ සුසුම් වලින් නැගෙන්නා වු හඩින් ඒ නිහැඩියාව මොහොතකින් බිදි ගියේය.
අවසරකින් තොරවම උදෑසන හිරු කිරණ නො 22 කාමරයේ දමා තිබූ තිර රෙදි අතරින් එබී බලන විට අපට දක්නට ලැබෙන්නේ ඇඳ මත වැතිර සිය නිරුවත් සිරුර පොරෝනයකින් වසාගත් රෑමත් ළඳකි. ඇගේ මුහුණු දක්නට ලැබෙන්නේ තෘප්තිකර සිනහවකි. එය මුදල් නිසා ලද දෙයක්ද නැතහොත් පෙරදින රාත්රියේ ඇය ලද පහස නිසාද යන්න නම් කිසිදා එළිකර ගත නොහැකි රහසක් වනු ඇත.
කාමරයේ වු නිහඩතාවය බිදී ගියේ විවර වු නාන කාමරයේ දොරින් පිටතට පැමිණි පිරිමියා හේතු කොට ගෙනය. ඔහු වසය අවුරුදු 38 පමණ වු හැඩි දැඩි සිරුරකින් යුතු තරුණයෙකි. අඩි 5 අඟල් 5 පමණ උස් වු ඔහුගේ සිරුර සමාන්ය ශ්රී ලාංකීය අඳුරු පැහැයට වඩා රන්වන් පැහැ වුවකි. එයට හේතු වුයේ ඔහුගේ මවගේ පියාගේ එනම් ඔහුගේ සීයාගේ යුරෝපියානු සම්බභය බව නම් අපට කිව හැක. ඔහුගේ දකුණු බාහුවේ උඩු කොටසේ දක්නට ලැබුණේ මිත්යා කතා වල එන ෆීනික්ස් කුරුල්ලෙකුගේ පච්චයකි.
වැතිර සිටින ගැහැණියට පිටුපා ඇදේ සිටගත් ඔහු ඇය ඇමතීය.
නිහාරා, හොටේල් එකේ පේමන්ට්ස් ඔක්කොම කරලා තියෙන්නේ. මට හදිස්සියේ යන්න වෙලා අපේ හෙඩ් ඔෆිස් එකට. ඒක නිසා ඔයාව ඩ්රොප් කරන්න පුළුවන් කමක් නෑ මට. ඔයාට පුළුවන්ද කැබ් එකක් බුක් කරගෙන යන්න. මම ඒකට අදාළ පේමන්ට් එක කරන්නම්.
කරදරවෙන්න එපා. මාව මෙහෙම එක්කගෙන ආපු කිසිම කෙනෙක් මෙච්චර දවසකට මම යන විදිහ හරි මම හොදින්ද කියන එක හරි හොයලා බලලා නෑ. ඒ හැමෝම තමන්ගේ වැඩේ කරගත්තා. මට ගෙවන්න ඕන ගාණ ගෙව්වා. එච්චරයි. ඒ නිසා ඔයා ඒ ගැන වදවෙන්න එපා.
මේ දෙබසින් අපට මේ දෙදෙනා අතර වු සම්බන්ධය මුදල් මතම දිග හැරෙන්නා වු සම්බන්ධයක් බවට යම් තීරණයකට එළඹිය හැක. ඒත් අප එසේ තීරණයකට එළඹීමට කෙතරම් නිවැරදිද කියා අපට නිවැරදිවම කිව නොහැක.
මම හිතන්නේ මේ මම ඔයත් එක්ක ආපු දෙවෙනි වතාව. ඒ නිසා මම ඔයාගෙන් ප්රශ්නයක් අහන්නම්. මම දන්නවා අපි යාළුවෝ නෙමෙයි කියලා. මේක බිස්නස් ඩීල් එකක් මේ වේලාවේ. ඒත් මම මේ දේ අහන්නම ඕන.
ඇදේ වැතිර සිටි යුවතිය සිය පොරොණය තන මත්තට ඇදගෙන මදක් එසැවී ඇදේ මිට්ටමට බරදී තමන් පසෙකින් වාඩිවී සිටින මේ සුන්දර මිනිසා දෙස මොහොතක් බලා සිටියාය.
මොකක්ද?
තව කොච්චර කාලයක් මේ ජීවිතය ගත කරන්න බලාපොරොත්තු වෙනවාද?
ඇයි එහෙම අහන්නේ?
ඔයා ලස්සනයි. තාමත් තරුණයි. හරිම ක්රියාශීලියි ඇදේදිත්. ඉතින් ඇයි ඔයා ජීවිතේම රැදිලා ඉන්නේ?
එයට පිළිතුරක් ලෙසින් ඇගේ මුහුණේ ඇඳුණේ අවඥා සහගත සිනහවකි. තරුණයා සිටියේ ඇයට පිටුපා බැවින් එය ඔහුගේ නෙත ගැටුණේ නැත.
මට ජීවත්වෙන්න සල්ලි ලැබෙන්නේ මේකෙන්. මට ඕන කරන තෘප්තිය මගේ ගාවට එන සමහර පිරිමින්ගෙන් ලැබෙනවා. හොදම උදාහරණය ඔයා. ඔයත් එක්ක ඉදලා යනකොට මම හරිම තෘප්තිමත්. ඉතින් ඇයි මම මේකෙන් මිදෙන්නේ?
ඒත්?
පොඩ්ඩක් ඉන්න. මම ඉවර නෑ.මාත් කැමතියි මේ ජීවිතයෙන් මිදෙන්න. ඒත් කවුද මාව කසාද බදින්න කැමති. මිනිස්සු මාව රෑ එළිවෙනකම් තුරුල් කරන්න දාහක් දේවල් කිවුවට පාරෙදි මාව මූණට දකින්න කැමති නෑ. ඒ තරම් ඒ මිනිස්සු සිල්වන්තයි. මම තමයි පවිකාරි. ජීවත්වෙන්න මේ කුණු ශරීරේ විකුණන මම පව්කාරයි. හොරෙන් සැරේ තමන්ගේ ගෑණිටත් හොරෙන් ලෝකෙටත් හොරෙන් මගේ ගාවට එන මිනිස්සු මාරම සුද්දවන්තයෝ. මහත්තයාම කියන්න බලන්න මාව බදින්න කැමතිද කියලා. මහත්තයත් මා ගාවට එන්නේ මහත්තයගේ ගෑණිට හොරෙන් වෙන්න ඇති.
නිහාරාගේ කෙළවරක් නොවු කියවිල්ලට කිසිවක් නොපවසා නැගී සිටි තරුණයා සිය කළිසමේ පිටුපස සාක්කුවෙන් අතට ගත් සිය පසුම්බියෙන් එළියට ගත් රුපියල් පන්දහසේ කොළ හතරක් යහන අසල වු මේසය මත තබා එහි වු ජංගම දුරකථනය මුදල් මත තබා ඇඳ මිට්ටමට හේත්තු වී සිටි තරුණිය දෙස දැඩි බැල්මක් හෙළුවා.
මහත්තයත් සද්ද නෑ. මහත්තයටත් මගේ ප්රශ්නෙට දෙන්න උත්තරයක් නෑ. මහත්තයා කැමතිද මාව බදින්න.
ඔව්. හැබැයි ඒ ඔයාගේ අදහස් මගේ අදහස්වලට ගැලපෙනවා නම් විතරයි. මට මේ වේලාවේ ඒ ගැන කතා කර කර ඉන්න විදිහක් නෑ. මම දැන් යන්න ඕන. ඔයා ගාව මගේ මොබයිල් නම්බර් එක ඇති කියලා හිතනවා. එහෙම නැත්නම් මේ කාඩ් එකේ මගේ කන්ටෑක් නම්බර් එක තියෙනවා.
නැවත වරක් තම පසුම්බියෙන් ගත් සිය දුරකථන අංක සටහන් වු හදුන්වා දීමේ කාඩ් පතක් මේසය මත වු මුදල් අතරින් රදවමින් තරුණයා පවසා සිටියා. ඔයා හිතලා බලලා මට කෝල් එකක් දෙන්න. මම යනවා. හිතනවා ඔයාව මට ආයේ දැකගන්න පුළුවන් වෙයි කියලා, මුදල් වලින් තීරණය නොවු හමුවීමකට.
තමන්ට ඇසුණු දේ අදහාගත නොහැකිව භීරාන්ත වු යුවතිය කිසිවක් පවසාගත් නොහැකිව තම පොරෝනය තුළට තවත් ගුලි වනු කාමරයේ දොර වසා දමන තරුණයාට දක්නට ලැබුණා.
__________________________________________________________________________________
KB 2022.06.24
ජිවිතය යනු අත්දැකීම් සමුදායක එකතුවකි. සතුට, සැප, දුක, වේදනාව, කළකිරීම යන සෑම දෙයකම එකතුවකි ජිවිිතය. මෙය මගේ ජීවන ගමන තුළ මා අත්දැකි සිදුවීම් සමුදායක එකතුවක් ලෙස දැක්විය හැක. එනමුත් මෙහි ඇත්තේ මාගේ අත්දැකීම් පමණක්ම නොවෙයි. මෙහි මාගේ නිර්මාණද අඩංගුයි. මෙම බ්ලොගය කියවීමෙන් ඔබ යම් සතුටක් ලබයි නම් එයයි මගේ සතුට. මෙහි ජිවිතයට එක කරගත හැකි එක් දෙයක් හෝ තිබේයැයි ඔබ සිතන්නේ නම් එයත් මගේ සතුටකි. කියවන ඔබට බෙහෙවින්ම ස්තුතියි. යන එක කට්ටිය වෙලාවක් තියෙනවා ගුණ දොස් කියලම යන්න.
ලේබලුත් ගැහුවා
- අඳුරේ දඩයක්කරු (25)
- කෙටි කතා (3)
- ගුරු වෘත්තිය (4)
- චාරිකා (9)
- දැනුම (9)
- නිසදැස් (17)
- නිහාරා (2)
නිහාරා 01
කාගේ හෝ නිදන කාමරයකට අනවසරයෙන් ඇතුළු වීම කිසිසේත් සදාචාර සම්පන්න ක්රියාවක් නම් නොවෙයි. එහෙත් අපට මේ කතාව ඉදිරියට ගෙන යාමට ඇවැසි නම් නොම්බර 22 ලෙස සටහන් කර ඇති මෙම හෝටල් කාමරයට අනවසරයෙන් පිවිසිය යුතුමයි.
Labels:
නිහාරා
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
No comments:
Post a Comment